IWIW klubom

Írországi Magyarok Közössége

Facebook

Magyar szolgáltatók Írországban

Iratkozz fel a listára, így folyamatosan tudod figyelni a magyar érdekeltségű vállalkozások akcióit, valamint ha szükséged van bármilyen szakemberre, egyszerűen utána nézhetsz, hogy a környezetedben esetleg magyar szakembert találsz e.A lista folyamatosan bővül.

Friss topikok

  • Dubbud: SZIA! Írtam facen (2016.06.06. 12:02) Kérdezz-felelek
  • Angéla S Alt: Sziasztok..segítségre lenne szükségem..mi történik ha llejart a jogsim es megfog a rendőr??Bíróság... (2014.11.01. 17:47) Jogosítvány
  • cukornita: @Gyöngyi Maka: Dublin 8 mint ahogy a tobbi kerulet is eleg nagy, nem tudom neked pontosan megmon... (2014.05.25. 11:15) Dublini kerületek
  • Ivy13: Köszönöm szépen a gyors reagálásodat :) Kedves tőled :) (2013.01.26. 10:11) Milyen dokumentumokat érdemes magunkkal hoznunk?
  • marika72: @cukornita: Kedves Cukornita, Köszönjük szépen a válaszokat mindkét témában, ez alapján megprób... (2012.05.07. 23:22) Első szülői értekezlet

Ezekről írtam

Tartalom

Zsozef véleménye

2008.11.28. 01:41 | cukornita | komment

Címkék: dublin információk írország indulás.előtt vélemények.írországról

Én nem 25, hanem 38 vagyok. Éppen 25 voltam, amikor elkezdtem a saját életem, egzisztenciám építését Mo-n. Aztán eltelt 12 év, és úgy gondoltam hogy eleget kínlódtam. Nem volt csőd az életem, folyamatosan gyarapodtam, egyre jobb lett. Jó munkahely, lakás kocsi nyaralás etc. Minden megvolt. A gond az volt, hogy egyre nagyobb energiával a növekedési ütem egyre kisebb volt. Volt persze közben magánéleti zűr is, de az nem veti vissza az embert annyira mint egy apró módosítás pl. a társasági adón vagy EVA-n....

Egyre többen ösztökéltek, hogy próbáljam ki magam külföldön. Próbálkozom én 20 éve, de állandóan csak a német nyelvterületen, mert azt beszéltem valamelyest.
És akkor az ember elkezdi tanulni a nyelvet, kijön és megméreti magát. És rájön, hogy az a tudás és tapasztalat, ami otthon még egy családi ház tervezésére is lassan kevés lesz, itt egy városrész tervezésére is megfelelő.

Itt valóban, ha AKAROD és teszel érte, sikeres lehetsz. Valóban számit az ember (46 fős az iroda, minden héten min 1 alkalommal megy a "happy birthday to you" éneklés és a torta...), és jól is érzed magad. Biztosan más az élet vidéken. Dublin, mint székes főváros eléggé több oldalú. Annak ellenére, hogy kocsit 2× feltörik egy hét alatt a mélygarázsban, hogy a környékbeli gyerekek rakétával lövik az ablakot, hogy drogot árulnak a take-away ajtajában, mindezek ellenére a vendégeimet tudom csak idézni:
Ez a város (ország) élhető.

Megértem azt is, aki hazamegy. Hiányzik a család, a barátok vagy egyszerűen feltelik az itteni hülyeségekkel. Mert az ugye van sok...

Van aki kalandvágyból otthon maradt. Őket is megértem.
De jó lenne, ha minket is megértenének!

A bejegyzés trackback címe:

https://cukornita.blog.hu/api/trackback/id/tr36792464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása