IWIW klubom

Írországi Magyarok Közössége

Facebook

Magyar szolgáltatók Írországban

Iratkozz fel a listára, így folyamatosan tudod figyelni a magyar érdekeltségű vállalkozások akcióit, valamint ha szükséged van bármilyen szakemberre, egyszerűen utána nézhetsz, hogy a környezetedben esetleg magyar szakembert találsz e.A lista folyamatosan bővül.

Friss topikok

  • Dubbud: SZIA! Írtam facen (2016.06.06. 12:02) Kérdezz-felelek
  • Angéla S Alt: Sziasztok..segítségre lenne szükségem..mi történik ha llejart a jogsim es megfog a rendőr??Bíróság... (2014.11.01. 17:47) Jogosítvány
  • cukornita: @Gyöngyi Maka: Dublin 8 mint ahogy a tobbi kerulet is eleg nagy, nem tudom neked pontosan megmon... (2014.05.25. 11:15) Dublini kerületek
  • Ivy13: Köszönöm szépen a gyors reagálásodat :) Kedves tőled :) (2013.01.26. 10:11) Milyen dokumentumokat érdemes magunkkal hoznunk?
  • marika72: @cukornita: Kedves Cukornita, Köszönjük szépen a válaszokat mindkét témában, ez alapján megprób... (2012.05.07. 23:22) Első szülői értekezlet

Ezekről írtam

Tartalom

Miloska tapasztalatai

2008.11.28. 00:59 | cukornita | komment

Címkék: dublin információk írország indulás.előtt vélemények.írországról

Pár gondolat ami eszembe jutott:

Kb 10 éve (egyetem kezdete óta) nem éltem a szüleimmel, így nem akkora
váltás mondjuk a havi 1-ről évi 1-re redukalni a találkozásokat.

Én személy szerint nagyon jól érzem magam. A haverjaimmal a vége
felé ritkán jártunk össze, többségükkel interneten tartottam/tartom a
kapcsolatot, szóval ez sem akkora váltás.

Min. középfokú angol tudás nélkül nemigen lehet semmit kezdeni, vagy
csak nagy szerencsével.

Itt én úgy gondolom nyugodtabbak az emberek és nem kell mindenütt
trükközni hogy életben maradj. Lehet rendesen adózni, lehet normalisan
élni.

A gyümölcsök ízetlenek, a kajájuk se nagy eresztés, sokat
esik...szóval vannak azért árnyoldalak is. Van akit ez jobban
megvisel, van akit kevésbé.

Nyilván alkat függő, szerintem azért fél-egy évet könnyen ki lehet
bírni, annyi meg már nagyon jó lehet tapasztalatot szerezni meg
nyelvet tanulni. Utána meg majd meglátod mennyire jó. 6 hónap mondjuk
tényleg nem a világ, pláne ha megvan a jegyed a visszaútra is...


Egy dolgot tanácsolnék azért, bár te pont nem kértél konkrét tanácsot:
kerüld a magyarokat, legalábbis ne bizzál meg bennük csak azért mert
magyarok. otthon sem barátkozol gondolom minden szembejövővel az utcán
csak azért mert magyarok, itt se tedd. Pénzt meg pláne ne adj
senkienk, abból én meg csak bajt hallottam, jó sztorit nem.
Munkaközvetítőket szintén kerüld, nagy részük átverés!

A bejegyzés trackback címe:

https://cukornita.blog.hu/api/trackback/id/tr40792432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása